Vi i team Hunkemöller vil gerne lykønske alle jer der har fået hue på eller fået et svendebrev - det vil vi ved at give jer 10% rabat når I shopper.
Det gælder også på i forvejen nedsatte varer og SALE! 💸
Vis os din smukke hue eller svendebrev (billede er også muligt) og oplys os dit medlemskab ved kassen - medlemskabet skal være den nyuddannedes, er du ikke medlem så opretter vi dig bare 🤩
Vi ses i Hunkemöller 🎀